2014 m. liepos 1 d.

Greitas braškių smoothie arba lietuviškai glotnutis

Už lango lyja. Ką ten lyja, stačiai pliaupia. Neeee, tokia vasara man nepatinka. Netgi vasara, sakyčiau, vadintis negali. Nei kur išeisi, nei ką pamatysi, drėgmė tiesiog jau į kaulus smelkiasi. Vyras pažadėjo mane kitą savaitę pagrobti ir išvežti į KUTAISI. Nežinote, kur tai? Teks pagooglinti. prispažinsiu, teko ir man :D Tiesa, bilietą gavau tik į priekį, tad, ar grįšiu, vienas Dievas žino, bet labai tikiuosi, kad ten bus karštaaaaaa :)
 

Na, kol lietus už lango pliaupia, o mėnuliukai saldžiai miega, laisvas laikas lietis mintims. Anądien, kai prisipirkau braškių, gaminau ne tik tortą (kuris labai greitai buvo sudorotas), bet ir braškinius smoothie. Valstybinės lietuvių komisijos siūlomas vertinys tirštas kokteilis, man rodos, per grubus šiam reikalui, nes iš karto kelias ne pačias skaniausias asociacijas, tad aš ją pavadinčiau braškiniu glotnučiu. Bjauri esu, žinau, kabinėjuos prie tų lietuviškų atitikmenų pastoviai :D Bet, o ką daryti, jei man skamba negražiai?! Kaip sakoma, reikia ne tik kabinėtis, bet ir pasiūlyti kokį tais variantą, ką aš ir darau.
 
Taigi, kadangi braškių namie buvo apstu, o jų ilgai laikyti nuskintų nevalia, teko sumąstyti, kaip priversti šeimą jas suvartoti. Kokteilius pas mus mėgsta tiek jaunas, tiek senas, tad prieštaraujančių nebuvo. O kadangi viskas vyko improvizuotai, pilvai groja maršus, tad teko griebtis pačio paprasčiausio ir greičiausio būdo.
 
Žvilgt šaldytuvan ir kimbam į darbus ;)
 
 
BRAŠKINIS SMOOTHIE
1 porcija
200 g braškių
2-3 arb. š. cukraus
šlakelis riebios grietinėlės
2 šlakeliai pieno
 
  1. Braškes su cukrumi sutrinkite.
  2. Įpilkite šlakelį grietinėlės ir 2 šlakelius pieno ir dar viską paplakite.
  3. Pilkite glotnutį į stiklinę ir mėgaukitės ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą