2014 m. balandžio 14 d.

Du Mėnuliai - kas tai, kodėl taip ir kaip tai :)

 
Paskutiniu metu (nors iš tikrųjų, tai nuo pat pradžių) sulaukiu nemažai klausimų, kaip gimė idėja pasirinkti tinklaraščio pavadinimą "Du Mėnuliai", kodėl "Du Mėnuliai" ir t.t. FB Dviejų Mėnulių paskyroje netgi surengiau konkursą ir buvo įdomu skaityti, su kuo gi žmonėms asocijuojasi Du Mėnuliai :)) Daugumai su macarons... Kiek nuvylė... Macarons nėra mano didelė aistra. Sugebėjau įveikti šį iššūkį ir smagu jais stebinti kitus bei dalintis jų gaminimo paslaptimis. Beje, vis dar tauta maišo du visiškai skirtingus kepinius -  MACARONS ir MACAROONS... Jų ir kilmė ir prigimtis ir skonis totaliai skiriasi, o prancūzai turbūt labai įsižeistų dėl tokios painiavos :)
 
Šie gražuoliai iškeliavo net į Kosovą
 
Taigi, Du Mėnuliai... Du Mėnuliai gimė prieš beveik metus ir taip įsisuko, kad tomis akimirkomis, kai sustoju (beje, tai dažniausiai būna naktį), susimąstau, kur einu, ką darau ir negaliu patikėti, kad visa tai mano... Kardinaliai pakeistas kelias per pusantrų metų, nauji iššūkiai, naujos svajonės, nauji siekiai, sunkumai, begalinis ir nenumaldomas tobulėti visiškai man prieš buvusioje nežinomoje srityje. Kas keisčiausia daug dalykų gimsta savaime, ateina iš širdies, pajautimo, šeštojo jausmo...
 
 
 
Taip ir gimė Du Mėnuliai tarp naktinių apmąstymų, bežiūrint į apskritaveidį bendravardį už lango, nušviečiantį tamsią nakties padangę ir mojuojantį man ranka. Ir nesvarbu, ar paišiau kalėdinius meduolius, ar kepiau tortą savo mažosios krikštynoms, ar sukau šveicariško merenginio sviestinio kremo rožes, jis visada buvo šalia, lyg ištikimas palydovas. Beveik, kaip mano vyras, kuris palaiko net ir beprotiškiausias mano idėjas, kuris skatina, nesako "ne, niekada", kuris padeda, kuo gali ir žino, kad jei išgirsiu "ne", vis tiek darysiu savo, nes "ne" - man lyg adrenalino dozė kraujyje :D O tų "ne" iš aplinkinių buvo daug, tad užsispyrimas, juodas darbas ir begalinis troškimas įrodyti sau, jog galiu, leido plėtotis Dviems Mėnuliams...
 
 
 
Du Mėnuliai - skirtingi pasauliai, dvi priešpriešos ir to pačiu dvi traukos, dvi būtybės, negalinčios viena be kitos, skatinančios viena kitą... Du Mėnuliai - tai aš ir jis už lango, aš ir mano mylimas žmogus, be kurio nebūtų netgi tokio pavadinimo... Du Mėnuliai... Sakysite, taip juk nebūna!!! Va, todėl šis pavadinimas tinka mano projektui, nes "taip nebūna" mėgstu paversti "būna" :)
 
 

4 komentarai: