2013 m. birželio 1 d.

Granola



Granola arba kitap naminiai sausi pusryčiai buvo netikėtas atradimas man, kai jau pusė žmonijos žinojo apie šį stebuklą. Na bet kaip sakoma, geriau vėliau, negu niekad.

Interneto platybėse pūpso galybė šio skanėsto receptų, o aš berods pasidariau vieną paprasčiausių, t. y. atsisakiau priedų, kurie mano nuomone visai nereikalingi. Ir jau teko keletą partijų padaryti pagal užsakymą. Vadinasi, receptas pasiteisino, o jis visai paprastas.  Tad pristatau jį ir Jums! Beje, užbėgant įvykiams už akių, prisipažinsiu, man granola gardesnė su klevų sirupu. Gal todėl, kad niekada nebuvau medaus mėgėja...

Ir dar - drąsiai galite maišyti klevų sirupą ir medų kartu, bus įdomus derinys ;)
 
Granola
300 g dribsnių pagal skonį (avižinių, 5 grūdų, ryžių)
125 ml medaus ar klevų sirupo
kubelio sviesto
įvairių sėklų (sezamo, saulėgrąžų, moliūgų ir t.t.)
įvairių riešutų pagal skonį
džiovintų vaisių pagal skonį 
1/2 a.š. cinamono ar malto imbiero (jei mėgstate)

  1. Medų ar klevų sirupą pašildykite kartu su sviestu, kad sviestas jame ištirptų ir masė kiek suskystėtų. Masės nereikia užvirinti.
  2. Į pasirinktus dribsnius suberiate norimas sėklas, riešutus, cinamoną ar maltą imbierą. Ant jų pilate medaus/klevų sirupo masę ir viską gerai išmaišote, kad dirbsniai tolygiai pasidengtų medumi/klevų sirupu.
  3. Gautą masę paskleidžiate ant kepimo popieriumi išklotos skardos ir kepate 160° orkaitėje maždaug 30 min. Labai svarbu nepamiršti masę vis permaišyti, kad tolygiai apskrustų ir nesudegtų!!!  Maišymo perodą reikėtų pradėti po 10-15 min. nuo pašovimo į orkaitę.
  4. Kai kepimo procesas baigiasi, leiskite dribsniams visiškai atvėsti ir tik tuomet įmaišykit norimų džiovintų vaisių.

Granola bus puikus jūsų pusryčių valgis, desertų pagardas. Mano draugės Kristinos vaikai valgo ją vieną, o man ji labai gardu su pienu, natūraliu jogurtu. O su kuo ji Jums skaniausia?! Pabandykite ir sužinosite ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą